FANDOM

DJ Pon-3 lub Vinyl Scratch (z ang. Winylowy Scratch) — jednorożec, postać epizodyczna. Występuje w odcinkach "Sukces spod igły", "Ślub w Canterlocie", "Skrzydlata wiedza", "Rozterki Apple Bloom", "Znaczki raz jeszcze", "Zawsze jest druga szansa", "Opowieść o serdeczności" i "Aleja Szyku". Pojawia się również w "Sposób na zaklęcie", "Proste życie" i "Inspiracja, manifestacja" jako postać tła. Jest jedną z głównych bohaterek odcinka "Ach, życie...".

Wygląd

DJ Pon-3 ma krótką, poszarpaną grzywę i ogon w dwóch odcieniach niebieskiego. Nosi okulary w czarnych oprawkach z fioletowymi szkłami. W odcinku "Ślub w Canterlocie" pierwszy raz zobaczyliśmy jej oczy - są koloru ciemnoróżowego, identyczne jak u Rainbow Dash. Wyróżnia ją unikalny design grzywy i ogona. Posiada aurę koloru jej oczu.

Jej znaczek to dwie ósemki połączone u góry belką. W 11 numerze oficjalnego komiksu widzimy jak go zdobyła.

Przedstawienie w serii

DJ Pon-3 Eyes

Pierwszy raz widzimy ją, gdy zajmuje się aranżacją muzyczną podczas pokazu mody Rarity, w odcinku "Sukces spod igły". Ma wtedy założone okulary, co wzbudziło spekulacje wśród fanów na temat koloru jej oczu.

W ostatnim odcinku drugiego sezonu Hasbro rozwiało wszelkie wątpliwości na ten temat, ponieważ podczas wesela kucyk zdjął okulary, prezentując swoje oczy w kolorze wiśniowym.

S04E22 Dj Pon-3 i Pinkie Pie

DJ Pon-3 pojawia się także w tle w odcinku "Sposób na zaklęcie", gdzie stoi w tłumie oglądającym Fluttershy, która próbuje ich rozśmieszyć.

Widzimy ją również w odcinku "Proste życie" w tle obok Bulk Bicepsa.

Bohaterka pojawia się też w odcinku "Skrzydlata wiedza" jako DJ podczas rapu Pinkie Pie. Możemy ponownie zobaczyć jej oczy.

W odcinku "Ach, życie..." jest jedną z głównych postaci. Na początku odcinka zaprowadza Doctora do kręgielni, gdy ten pyta ją gdzie jest Rarity. Później dowiadujemy się, że mieszka w jednym domu z Octavią. Gdy klacz narzeka na standardowe weselne piosenki, DJ pomaga jej dopracować repertuar na wesele. W połowie utworu, Octavia uświadamia sobie jednak, że mogą się spóźnić na wesele. DJ Pon-3 używa swojej mobilnej konsoli, by dotrzeć na miejsce.

DJ Pon-3 pojawia się również w "Zawsze jest druga szansa". Twilight typuje ją na nową przyjaciółkę Starlight Glimmer, a potem klacz widoczna jest na kolacji z Księżniczką Celestią.

Występuje też w odcinku "Aleja Szyku". Dowiadujemy się wtedy, że prowadzi klub na Manehattanie w tym samym budynku, co Rarity swój butik.

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N N N Y N N N N N N N N N N N N
Sezon drugi
N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N Y
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N N N N N N N B
Sezon czwarty
N N N N N N N N N N N N B N N N N N N N Y N B N N N
Sezon piąty
N N N Y N N N N Y N N N N N N N N N N N N N N N N Y
Sezon szósty
N N N N N Y N Y Y N N N N N B N N N N N N N N N N N

Zabawki

DJ-Pon-3 pojawiła się w pięcio-paku z serii Rainbow Power oraz w dużym zestawie razem z Nightmare Moon. Pojawiła się także w gazetce My Little Pony w numerze 5 w 2015 roku.

Zobacz także

  • Wyjątkowo DJ-Pon-3 pojawia się w Equestria Girls. Ludzką wersję można zobaczyć tutaj.

Gry

Screenshot Dj Pon3

Screen DJ Pon3. Dziwnie wyglądające okulary są spowodowane przenikaniem się warstw przy niektórych pozach.

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Ciekawostki

  • W oficjalnej grze od Gameloftu są dwie wersje DJ Pon-3 do zdobycia. Jedna z nich mieszka w Ponyville i wygląda jak w serialu. Druga w Canterlocie i ma okulary z diamentami w oprawkach, brokat w grzywie i ogonie, a kolor jej nóg przechodzi ze zwyczajnej bieli na górze do niebieskiego przy kopytach.
  • Prawdopodobnie gra na gitarze, gdyż w odcinku "Ach, życie..." można zobaczyć ten instrument oparty o ścianę w rogu jej pokoju.
  • W oficjalnej gazetce My Little Pony znajduje się komiks całkowicie jej poświęcony. Bohaterka nic w nim nie mówi.

Galeria

S04E21 Vinyl Scratch miksuje

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki