FANDOM

DJ Pinkie Pie - gra napisana w języku flash, znajdująca się na stronie Discovery Family.

W grze, koncentrujemy się głównie na postaci Pinkie Pie i Vinyl Scratch. Mamy za zadnie, wybrać dane elementy, by stworzyły całość w postaci "teledysku". Kiedy skończymy dobieranie postaci, teł i dodatków, możemy zobaczyć swój efekt pracy klikając przycisk w prawym, dolnym rogu.

Jak grać?

Kiedy klikniemy "Play" znajdziemy się w głównym menu wyboru (na obrazku). Żeby wybrać tło, musimy kliknąć przycisk "Backgrounds". Gdy już to zrobimy, wyświetlą nam się tła: teatralna scena, sala w Canterlocie, pokój, zamkowy ogród, miejsce w Ponyville oraz różowe i żółte tło. Kiedy już dokonamy wyboru, które tła mają pojawić się danym momencie, ustawiamy je w ośmiu pustych polach w pierwszym rzędzie. Teraz, przyszedł czas na postaci. Klikamy "Characters". Wyświetla nam się siedem postaci: główna szóstka oraz Spike. Robimy to samo co przy tłach - tylko układamy je w drugim rzędzie. Przedostatnią rzeczą są dodatki. Klikamy "Effect". Wyświetlą nam się: balony, spirale z bibuły, białe gwiazdki, inny rodzaj balonów, potargane kawałki bibuły, róże i inne kwiaty. Robimy to samo co przy tłach i postaciach, jednak w trzecim rzędzie. Nasze nagranie, jest prawie gotowe. Trzeba tylko wybrać muzykę. W lewym dolnym rogu, widzimy trzy płyty z nutami. Wybieramy tą, która przypadła nam do gustu i klikamy znaczek "play". Rozpoczyna się ułożony przez nas "mini-teledysk". Żeby ułożyć teledysk od nowa, klikamy ikonę śmietnika i wybieramy chmurkę z napisem "Yes".

Ciekawostki

  • Istnieje również wersja, w której możemy wstawić jako postać Księżniczkę Cadance.
  • Klikając na stronie gry napis How to Play » możemy sprawdzić jak zagrać w grę (w języku angielskim).
  • Po przetłumaczeniu pomocy brzmi ona tak:
    • Wymieszaj i dopasuj tła, postacie i efekty stworzyć własny teledysk.
    • Aby dodać tło, postać, lub efekt, po prostu kliknij je w kategorii u góry, wybierz pozycję z listy, a następnie przeciągnij je do pola poniżej. Pamiętaj, że możesz dodać do 3 sztuk na pionowym rzędzie.
    • Twój teledysk będzie wyświetlany w kolejności w jakiej go ułożysz - od lewej do prawej.
    • Zapraszamy do ponownego użycia tła, postaci lub efektu, tak jak lubisz! Nigdy nie może być zbyt dużo Pinkie Pie!
    • Możesz usunąć element z pola przez upuszczenie na inny element lub przeciągając go na ikonę kosza.
    • Kiedy skończysz, wybierz piosenkę i kliknij strzałkę, aby obejrzeć swoje dzieło!
    • Zmień historię! Stwórz nowe słowa! Baw się dobrze!

Linki zewnętrzne

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule DJ Pinkie Pie