Fandom

MLPW

Cukrowy Kącik

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cukrowy Kącik.png

Cukrowy Kącik (z ang. Sugarcube Corner) — cukiernio-kawiarnia państwa Cake, jedyna w Ponyville. Cake'om w prowadzeniu interesu pomaga Pinkie Pie.

Pojawianie się Cukrowego Kącika w odcinkach

W odcinku Sezon na jabłka Pinkie Pie prosi Applejack, aby pomogła jej w kawiarni pod nieobecność państwa Cake. Niestety, Applejack jest bardzo zmęczona i nieuważnie słucha poleceń przyjaciółki. Z powodu użycia niewłaściwych składników, upieczone wspólnie babeczki szkodzą wielu mieszkańcom miasteczka, przybyłym na degustację smakołyków.

Kawiarenkę można zobaczyć w epizodzie Ptaszek na uwięzi. Na herbatkę do Kącika przybyła sama księżniczka Celestia, zaś na zapleczu pracował Spike.

W odcinku Samotna imprezka, Pinkie zaprasza swoje przyjaciółki na urodziny Gummy'ego. Wtedy także po raz pierwszy możemy zobaczyć jej własny pokój. Nieco później Pinkie znajduje się na parterze, razem ze swoimi wyimaginowanymi przyjaciółmi.

W odcinku Bobasy Cake możemy zobaczyć jeszcze więcej pomieszczeń cukierni. Widzimy pokój Pound i Pumpkin Cake, a także pokój z cukierkami oraz wnętrze kuchni.

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki