Fandom

MLPW

Coco Pommel

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Coco Pommel — była pomocniczka Suri Polomare, występuje w odcinku "Rarity podbija Manehattan", pojawia się na trybunach w odcinku "Igrzyska w Equestrii" oraz epizodycznie występuje w odcinku "Królestwo Twilight". Większą rolę miała w odcinku "Kuce w wielkim mieście".

Wygląd

Coco ma oryginalną grzywę w dwóch odcieniach jasnoniebieskiego, kremową sierść i jasnoniebieskie oczy, również o unikatowym kształcie. Jej znaczek to fioletowy kapelusz z czerwonym piórem. Grzywę ozdabia czerwono-fioletowy kwiatek. Klacz nosi fioletowo-biały kołnierzyk z czerwoną wstążką.

Przedstawienie w serii

Coco Pommel występuje jedynie w odcinku "Rarity podbija Manehattan", jako asystentka Suri Polomare. Odpowiada za szycie jej projektów i przynoszenie jej kawy. Suri nie jest jednak dla klaczy miła i zmusza Coco do robienia niewłaściwych rzeczy, przez co postanawia ona odejść i zrezygnować ze stażu u projektantki.

Na końcu odcinka przychodzi do Rarity, gdzie wręcza jej nagrodę za pierwsze miejsce w konkursie mody i przyznaje, że razem z Suri skłamały na temat jej rzekomej przegranej. Oświadcza również, że żałuje swojego postępowania i że odeszła od Suri. Wtedy Rarity oferuje jej pracę przy szyciu kostiumów scenicznych dla jej przyjaciela, a zachwycona Coco w ramach wdzięczności wręcza jednorożcowi małe, niebieskie pudełeczko, które jak się później okazuje zawierało szpulkę tęczowej nici.

W odcinku "Igrzyska w Equestrii" widać ją przez chwilę na trybunach.

Jej następne wystąpienie miało miejsce pod koniec drugiej części "Królestwo Twilight". Pojawia się w piosence Let the Rainbow Remind You, widzimy ją w swojej pracowni na Manehattanie, gdy szyje jakiś strój i uśmiecha się do tęczy.

Kolejny raz Coco pojawia się w odcinku "Kuce w wielkim mieście". Ma zamiar zorganizować na nowo Letnie Przebudzenie Teatru, czyli wydarzenie które jednoczyło mieszkańców Manehattanu, ponieważ to oni wymyślali sztuki, stroje oraz przygotowywali przekąski. Niestety nie mogła zrobić tego sama z powodu wielu prac do wykonania, a jej ulotki nie sprowadziły żadnych pomocników. Jednak Rarity i Applejack zjawiły się by pomóc, ponieważ zostały wysłane przez mapę w zamku Twilight. Letnie Przebudzenie Teatru miało odbyć się w starym parku, lecz trzeba było go uprzątnąć, wyrwać chwasty i naprawić scenę. Applejack starała się to zrobić a Rarity pomogła Coco przy kostiumach. Mimo ciężkiej pracy Applejack nie zdążyła przygotować parku, więc trzy klacze postanowiły wydać swoją sztukę teatralną gdzie indziej. Znalazły dobre miejsce obok pewnej ulicy. Applejack stworzyła małą scenę na której odbyło się przedstawienie, w którym brała udział lokalna grupa aktorów. Letnie Przebudzenie Teatru znów połączyło mieszkańców Manehattanu.

Występuje też w odcinku "Aleja Szyku", gdzie podczas otwarcia nowego butiku Rarity miała być asystentką do zakupów, ale zachorowała i nie mogła pracować, więc przyszła powiadomić o tym Rarity przed otwarciem butiku.

Galeria

S05E16 Coco Pommel siedząca elegancko.png

Ciekawostki

  • Imię tej postaci nawiązuje do znanej projektantki: Coco Chanel.
  • Ma unikalny design oka.

Gry

Coco jest jedną z bohaterek gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Coco Pommel

  • Do Annonik

    3 wiadomości
    • <div class="quote">83.27.251.78 napisał(a):<br />Czy mogłabyś/mógłbyś dodać ją do zakładki Pozostałe Postaci...
    • ok :)

Więcej w Fandom

Losowa wiki