Fandom

MLPW

Citrus Blush

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Citrus Blush (ang. "citrus" - cytrus, "blush" - rumieniec) — jednorożec, postać epizodyczna. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Fiku-miku w butiku". Jest także czasem nazywana Fashionable Pony czyli modny kucyk. Jej imię jest wymyślone przez fanów.

Wygląd

Citrus Blush jest klaczą o żółtej sierści, długiej grzywie w dwóch odcieniach pomarańczowego i ciemnoróżowych oczach. Jej znaczkiem jest puderniczka.

Przedstawienie w serii

Klacz ma swój debiut w odcinku "Fiku-miku w butiku", gdzie szuka dla siebie sukienki w nowym butiku Rarity. Prosi o radę projektantkę, ponieważ nie może znaleźć kreacji, która pasowałaby do jej umaszczenia. Rarity proponuje jej suknię nazwaną "Wodospad Prawdy" i właśnie ta sukienka trafia w gust Citrus Blush.

Po raz kolejny widzimy kucyka w odcinku "Znaczki raz jeszcze część 1", gdzie jest na widowni i słucha wykładu o znaczkach prowadzonego przez Twilight Sparkle.

W odcinku "Dosmacz swoje życie", dostaje zaproszenie do restauracji. Na początku nie jest zainteresowana, lecz ostatecznie zjawia się na posiłku.

Gry

Citrus Blush jedną z postaci aplikacji MLP wydaną przez Gameloft na platformy mobilne.

Cytaty

Ta sukienka jest przepiękna, naprawdę, ale totalnie nie pasuje do mojego umaszczenia.
Fiku-miku w butiku
Ooooo! O takiej właśnie sukience marzyłam!
— [gdy Rarity znajduje jej pasującą sukienkę] Fiku-miku w butiku

Więcej w Fandom

Losowa wiki