FANDOM

Ciocia i Wujek Orange ziemskie kucyki, krewni Applejack mieszkający na Manehattanie. Pojawiają się w odcinkach "Z kronik Znaczkowej Ligi" oraz "Zjazd rodziny Apple".

Wygląd

Ciocia

Ciocia Orange kremową sierść oraz pomarańczowy ogon i wysoko upiętą grzywę. Jej oczy są niebieskie, a znaczek to trzy ćwiartki pomarańczy. Na szyi nosi złoty naszyjnik z pomarańczowymi i zielonymi kamieniami. Klacz pod jednym okiem ma pomarańczowy pieprzyk.

Wujek

Wujek Orange ma jasnopomarańczową sierść oraz zieloną grzywę i ogon. Jego oczy mają brudno-niebieski kolor, a znaczek to pomarańcza.

Przedstawienie w serii

Ciocia i Wujek Orange pierwszy raz pojawiają się w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi", w retrospekcji Applejack. Kowbojka opowiada, że jako mała klaczka opuściła rodzinną farmę i wyruszyła do Manehattanu, by skosztować uroków wielkomiejskiego życia u boku swoich krewnych Orange. Kucyki żyją w luksusowych warunkach i mała Applejack ma problemy z dostosowaniem się do nowego miejsca, mimo, że wujostwo przygarnęło i zaopiekowało się nią bardzo chętnie. Na koniec AJ jednak opuszcza ciotkę i wujka oraz wraca do Ponyville.

Ciocia i Wujek Orange ponownie pojawiają się w odcinku "Zjazd rodziny Apple", gdzie uczestniczą na zjeździe rodzinnym. Nie biorą w nim jednak czynnego udziału i mamy zobaczyć ich tylko na końcowym, rodzinnym zdjęciu.

Państwo Orange i Hayseed Rzepa to najpewniej jedyni członkowie rodziny Apple, którzy nie mają znaczków i imion związanych z jabłkami.

Zabawki

Wujek Orange doczekał się swojej blindbagowej figurki, która pojawiła się w czwartej, szóstej, ósmej i dziesiątej fali. W linii zabawek nazywany jest Mosely Orange. Według europejskiego opisu dołączonego do figurki, Mosely Orange "uwielbia przyjęcia!"[1] Natomiast wersja amerykańska podaje nieco dłuższy, dokładniejszy opis: "Mosely Orange uwielbia wystawne przyjęcia!"[2]

Gry

Są postaciami aplikacji MLP na platformy mobilne.

Przypisy

  1. Mosely Orange, karta edycja europejska
  2. Mosely Orange, karta edycja amerykańska
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki