Fandom

MLPW

Ciocia Applesauce

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ciocia Applesauce (ang. applesauce - mus jabłkowy) — kucyk ziemski, ciotka Babci Smith oraz prapraciocia Applejack, Big Macintosh'a i Apple Bloom. Pierwszy raz pojawia się w odcinku "Zjazd rodziny Apple".

Wygląd

Ciocia Applesauce ma jasnozieloną sierść oraz blado-fioletową, posiwiałą już grzywę i ogon. Ma również ciemnozielone oczy, a na głowie nosi pomarańczowy daszek lub słomiany kapelusz przyozdobiony jabłkami. Jej znaczek to kiełkująca roślinka.

Kiedy Ciocia Applesauce była młoda, jej grzywa była koloru fioletowego. Ogon ozdabiała żółtą wstążką, a na głowie miała ciemnopomarańczowy czepek, z żółtą kokardą, zawiązany pod brodą pomarańczową wstążką.

Przedstawienie w serii

Ciocia Applesauce została wprowadzona do serii w odcinku "Zjazd rodziny Apple". Babcia Smith opowiadała Applejack i Apple Bloom o tradycjach związanych ze zjazdami rodziny Apple. Powiedziała, że ciocia nazywała się kiedyś inaczej, ale odkąd jej sztuczna szczęka wpadła do garnka z jabłkowym dżemem, wszyscy zaczęli ją nazywać Applesauce. Wspomina również, że jej zębów nigdy nie odnaleziono. Obecnie, ciotka ma już nową szczękę.

Ciocia Applesauce przyjeżdża na tytułowy zlot, gdzie przez większość czasu przebywa w towarzystwie Babci Smith i Apple Rose.

Cytaty

Damy nie należy pytać o wiek jej zębów!
Zjazd rodziny Apple
Tak, możliwe, choć słyszałam, że zbyt dużo geniuszu może niewłaściwie wpływać na moją młodzieńczą cerę.
Zjazd rodziny Apple

Galeria

S03E08 Ciocia Applesauce traci zęby.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki