Fandom

MLPW

Choroby kucyków

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

S02E06 Obrazek kucyka chorego na Znaczkową Ospę.png
Poniżej opisano rożne choroby kucyków występujące w serialu, a także ich dolegliwości.

Schorzenia psychiczne

Gdy Rainbow Dash ucieka ze szpitala w odcinku Czytaj i płacz, widzimy Screwy, która szczeka niczym pies, co z pewnością nie jest normalnym zachowaniem zdrowych kucyków.

Przeziębienie

W odcinku "Pożegnanie Zimy", Spike dostaje przeziębienia po wpadnięciu do zimnej wody, a jego zauważalnymi objawami jest kichanie. Podczas piosenki The Perfect Stallion, Sweetie Belle wskazuje na jednego z kucyków, który ma okropną gorączkę. Chory miał zaczerwieniony nos i widoczną gorączkę.

Znaczkowa ospa

S02E06 Siłaczka.jpg
Z odcinka "Znaczkowa ospa" dowiadujemy się, że w okresie paleokucykowym panowała plaga zwana znaczkową ospą. Choroba ta powodowała, że na ciele kucyków pojawiały się liczne znaczki, które zmuszały je do popisów i nie były w stanie nad nimi zapanować.

Pegazia grypa

To choroba dotykająca wyłącznie pegazy. W odcinku "Huraganowa Fluttershy" zachorował na nią Thunderlane. Pegaz kaszlał, a ze skrzydeł wypadały mu pióra. Schorzenie jest bardzo zaraźliwe, gdyż pomimo dezynfekcji Twilight Sparkle, Thunderlane zdołał w dość krótkim czasie zarazić siedem innych kucyków, w tym Blossomforth. Następstwa grypy mogą być poważne - dowiadujemy się, że chorzy trafili z jej powodu do szpitala.

Zatrucie pokarmowe

Pinkie Pie sick S01E04.png
W odcinku "Sezon na jabłka" kucyki chorują na zatrucie pokarmowe po podaniu babeczek z robakami. Chorzy zwijali się z bólu, wymiotowali i mieli zielone twarze.

Gorączka

W odcinku "Znaczkowa ospa", Twilight wspomina z książki o "Dziwnych chorobach kucyków" o gorączce, lecz nie podaje szczegółów na jej temat.

Biegunka

W odcinku "Znaczkowa ospa", Twilight wspomina z książki o "Dziwnych chorobach kucyków" o biegunce, ale nie podaje szczegółów na jej temat.

Klaustrofobia

Ms. Peachbottom having a panic attack S3E12.png
W odcinku Kucykowe dyscypliny Panna Peachbottom, mylona z Inspektorką Equestriańskich Igrzysk, wykazuje objawy klaustrofobii. Staje ona przerażona przy wejściu do Zamku w Kryształowym Królestwie oraz czuje się niekomfortowo w nim. Przez cały odcinek próbuje wydostać się na zewnątrz, co kończy się rozbiórką kryształowego stadionu i biegnie przez całe Kryształowe Królestwo z wazonem na głowie, oczywiście cała przerażona.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki