Fandom

MLPW

Cherry Jubilee

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cherry Jubilee (z ang. cherry - wiśnia, jubilee - jubileusz) — ziemski kucyk, mieszkanka Dodge Junction oraz właścicielka Rancza Cherry. Została wprowadzona do serii w odcinku „Ostatnia gonitwa”. Pojawia się też na trybunach w odcinku „Igrzyska w Equestrii”. W odcinku „Ale impreza!” przewozi czereśnie do Kryształowego Królestwa oraz sprzedaje je na imprezce dla jaków.

Wygląd

Grzywa i ogon Cherry Jubilee są w dwóch kolorach wiśni, jasnym oraz ciemnym. Posiada beżową sierść, zielone oczy pomalowane różowym cieniem do powiek i szary pieprzyk pod okiem. Nosi różową apaszkę i żółtą opaskę w wiśnie. Jako znaczek służą jej dwie wiśnie. Posiada unikalny design, ponadto jako drugi (po Cioci Orange) kucyk ma pieprzyk na twarzy i brązowe brwi.

Charakter

Klacz jest bardzo życzliwa, pokazuje to witając się z przyjaciółkami Applejack jak ze starymi znajomymi.

Pracownicy

W odcinku nie widać, czy pracują dla niej jeszcze inne kucyki, poza sezonową pracą głównej szóstki. Cherry Jubilee zaczepia Applejack na zawodach, gdyż jak sama stwierdza "lubi kucyki o szybkich kopytkach i mocnym grzbiecie". Jednak w odcinku "Ale impreza!", Cherry jest z czterema ogierami.

Ciekawostki

  • W Polskim tłumaczeniu w sezonie drugim hoduje wiśnie, natomiast w piątym czereśnie. Jest to nieścisłość wynikająca z tego, że w języku angielskim słowo cherry oznacza jednocześnie wiśnię i czereśnię.

Gry

Screenshot Cherry Jubilee.png

Screen z Cheery

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki