FANDOM

Cheese Sandwich (z ang. cheese sandwich - kanapka z serem) — ziemski kucyk, zadebiutował w odcinku "Honor Pinkie".

Wygląd

Cheese jest dość wysokim ogierem, ziemskim kucem z jasnopomarańczową sierścią, ciemnobrązową grzywą i zielonymi oczami. Nosi żółtą koszulkę. Jego znaczek to grillowana kanapka z serem w kształcie akordeonu.

Przedstawienie w serii

Cheese Sandwich pojawia się w odcinku "Honor Pinkie", kiedy ma zamiar urządzić urodziny dla Rainbow Dash. Śpiewał piosenki takie jak: The Super Duper Party Pony, The Goof Off i Cheese Confesses. Cheese podróżował od miasta do miasta i urządzał największe imprezy w całej Equestrii; gdy skończył imprezę w Appleloosie, jego zmysł imprezowy wykrył zbliżającą się imprezę w Ponyville. Po przybyciu na miejsce zastał Pinkie Pie podczas przygotowań do przyjęcia dla Rainbow Dash. Postanowił pokazać, na co go stać. Gdy wszystkie kucyki z Ponyville wolały Cheese'a, bez jego wiedzy, Pinkie Pie została pozbawiona jej najważniejszej cechy — radości. Gdy Pinkie sobie uświadamia, że tylko to potrafi robić, wyzywa go na pojedynek na wygłupy. Po pojedynku, który on wygrał walkowerem, Pinkie Pie opuszcza Ponyville. Kiedy jest poza terenem miasta doganiają ją przyjaciółki razem z Cheesem, w ramach przeprosin on i Pinkie postanawiają połączyć siły, aby urządzić najlepsze przyjęcie urodzinowo-jubileuszowe dla Rainbow Dash. Na końcu odcinka daje Pinkie Pie swojego gumowego kurczaka, wtedy Pinkie pyta się go, czy nie będzie mu go żal. On na to odpowiada, że ten kurczak nie jest jedynym i wyciąga drugiego.

Cheese Sandwich pojawia się też przez chwilę pod koniec drugiej części "Królestwo Twilight" w piosence Let the Rainbow Remind You. Widzimy go jak idzie drogą razem z Bonelessem #2, zapewne urządzić przyjęcie w kolejnym mieście.

Charakter

Cheese Sandwich jako źrebię był nieśmiały, kiedy opuścił rodzinny Manehattan i wyruszył w nieznane. Gdy trafił do Ponyville, odbywała się tam jedna z imprez młodej Pinkie Pie; wtedy w stronę ogierka nadleciał gumowy kurczak, który został jego jedynym przyjacielem.

Obecnie Cheese jest jednym z najbardziej zabawowych kucyków w Equestrii i podróżuje od miasta do miasta urządzając przyjęcia.

Zabawki

Cheese Sandwich pojawił się w 11 fali blind bagów o numerze 13.

Ciekawostki

  • Cheese jest podobny do Pinkie Pie. Również ma napuszony ogon i grzywę. Posiada podobny zmysł co Pinkie Pie.
  • Jego maskotka, kurczak nazywa się Boneless, co oznacza - w dosłownym tego słowa znaczeniu - bezkostny.
  • Lubi grać na akordeonie (co przedstawia jego znaczek).
  • Umie chodzić na toczącym się kręgu sera.
  • W oryginalnej wersji głos podkłada mu "Weird Al" Yankovic, na którym Cheese był wzorowany.

Gry

Cheese jest jednym z bohaterów gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Galeria

S04E12 Mapa Equestrii i Cheese.png

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Bon BonBill NeighBright Mac i Pear ButterCheerileeCheese SandwichCherry JubileeCoco PommelDoctor HoovesDouble DiamondFeather BangsFilthy RichFuzzy SlippersGizmoGraceGrand PearHard HatJunebugKucyki spaMane GodallNurse RedheartNurse SnowheartOctavia MelodyPan GreenhoovesPan StripesPani BurmistrzPanna HarshwhinnyPanna PeachbottomPlaid StripesPlay WriteQuibble PantsQuicksilverTorch SongSilver ShillStarstreakSpoiled RichSzeryf Srebrna GwiazdaTeddie SafariToe-TapperTree HuggerTroubleshoes ClydeWrangler
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cheese Sandwich

  • Celebryta

    3 wiadomości
    • No nwm czy jest on drugi po Pinkie, ona co prawda go do tego natchnęła ale on działa na wielką skale, Pinkie tylko w Ponyville i czase...
    • Znaną postacią raczej pozostaje ''po'' jego szalonych występach, a sądząc po jego planach na przyszłość prędzej ...
  • Mam dziwne wrażenie...

    3 wiadomości
    • Cóż, nie jest to niemożliwe, jednak Hasbro raczej nie zdecydowałoby się (na razie) na umieszczenie w Ponyville dwójki organizatorów imprez.
    • Istniało wiele postaci, które rzadko spotykamy w serialu. Kilkanaście nawet powróciło, czasem zdobywając główną rolę (mówiąc o Trix...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki