Fandom

MLPW

Cheerilee

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cheerileeziemski kucyk, nauczycielka w szkole w Ponyville. Uczy m.in. klasę, do której uczęszczają członkinie Znaczkowej Ligi.

Wygląd

Cheerilee ma porzeczkową sierść. Jej grzywa jest w dwóch odcieniach koloru różowego - pierwszym jaśniejszym i drugim wpadającym w liliowy. Klacz ma zielone oczy. Jej znaczek to trzy uśmiechnięte kwiaty.

Pochodzenie i inspiracje

Pierwowzory Cheerilee możemy znaleźć we wcześniejszych generacjach My Little Pony. Kucyk o tym samym wyglądzie i imieniu wchodzi w skład trzeciej generacji[1]. W My Little Pony Crystal Princess: The Runaway Rainbow występuje jako jednorożec.

W Core 7 Cheerilee była starszą siostrą Scootaloo i wyróżniała się ponadprzeciętną inteligencją. Jej wygląd (zawierający elementy, wcześniejszego kucyka Cherry Blossom[2]) stał się podstawą projektu postaci takiej, jaką znamy z najnowszej odsłony MLP.

Życiorys

Cheerilee mieszkała w Ponyville już od źrebięcia, o czym dowiadujemy się z odcinka Z kronik Znaczkowej Ligi. W retrospekcjach Rarity, klaczka występowała w szkolnym przedstawieniu. Również w retrospekcjach Cheese Sandwicha widzimy młodą Cheerelie.

Swoje pedagogiczne powołanie Cheerilee odkryła wraz z otrzymaniem znaczka trzech stokrotek z uśmiechami. Jego symbolikę bohaterka wytłumaczyła w epizodzie Znaczkowa Liga.

Postanowiłam zostać nauczycielką i kwiatki symbolizowały nadzieję na to, że pozwolę moim uczniom rozkwitnąć, zachęcając ich do nauki. Uśmiechy zaś to symbol radości, którą im miała sprawić nauka ze mną.

Cheerilee x Big Mac.png

Cheeilee i Big Macintosh pod wpływem trutki miłości

W odcinku Dzień Serc i Podków Cheerilee zakochała się w Big Macintoshu na skutek działania mikstury zwanej trutką miłości (ang. Love Poison). Specyfik podały jej członkinie Znaczkowej Ligi, zmartwione, że ich ulubiona nauczycielka nie ma nikogo wyjątkowego, z kim mogłaby spędzić dzień Serc i Podków. Skutki były jednak opłakane - ofiary mikstury były kompletnie zaślepione uczuciem i porzuciły swoje obowiązki. Klaczkom z trudem udało się odwrócić działanie trucizny. Ostatecznie, Cheerilee i Big Mac zostali przyjaciółmi.

Osobowość

Cheerilee jako nauczycielka jest autorytetem i wzorem do naśladowania dla swoich uczniów. W opinii Sweetie Belle, jest ona najlepszą nauczycielką, jaką mogliby mieć (piosenka na początku odcinka Dzień Serc i Podków). Gdy Znaczkowa Liga zdała sobie sprawę, że wskutek działania miłosnej mikstury Cheerilee mogłaby więcej nie pojawić się na ich lekcjach, była autentycznie przerażona. Klacz jest otwarta wobec swoich podopiecznych, buduje z nimi relacje oparte na zaufaniu i przyjaźni. Pokazuje im swoje zdjęcia z młodości (odcinek Znaczkowa Liga), cieszy się wraz z nimi z ich sukcesów (patrz Znaczkowa ospa). Gdy jednak to konieczne, uczniowie bez ociągania reagują na jej polecenia (np. uciszenia się). Godzą się również z jej decyzjami, nawet jeżeli nie są im przychylni (patrz Sekrety Ponyville).

Innymi ważnymi cechami charakteru Cheerilee są życzliwość i szczodrość. Gdy w odcinku Tajemnica nadmiaru dowiedziała się, że Spike ma urodziny, poczuła się w obowiązku podarować mu z tej okazji prezent. O przymiotach dobroci dowiadujemy się również z piosenki Znaczkowej Ligi w Dniu Serc i Podków.

Wystąpienia i wspomnienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N B N B N N B Y N N N N N Y N B N N B N N N
Sezon drugi
Y N M M N Y N N N Y N Y N N B N Y Y N N N N Y N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N B N B N N N N B N N
Sezon czwarty
N N N N Y N N N N N N B N Y N N N N Y N N B B B N N
Sezon piąty
B N N N N N N N Y N B N N N N N N Y N N N N N N N B
Sezon szósty

Poza wymienionymi okolicznościami, Cheerilee można spostrzec w serialu dość często, między innymi:

Zabawki

Cheerliee występuje w formie zabawki, gdzie jest na pikniku ze zwierzętami. Cheerilee została ukazana także w blind-bagach. Jest identyczna, co zabawka, tylko ma grzywę ułożoną w design Applejack.

Gry

Screenshot Cheerilee.png

Screen Cheerilee

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na systemy iOS i Android.

Galeria

S02E10 Tulas.png

Ciekawostki

  • W odcinku Dzień uznania dla rodziny, w momencie, gdy rozmawiała ze "śpiącą" Babcią Smith, w jednej scenie miała jako znaczek trzy fioletowe parasolki zamiast trzech kwiatków.
  • W odcinku Z kronik Znaczkowej Ligi Cheerilee występuje jako źrebak w szkolnym przedstawieniu, w kostiumie uszytym przez Rarity. Jako źrebak wystąpiła również w 12 odcinku sezonu 4 (Honor Pinkie).
  • W odcinku 11 sezonu 3 (Tylko dla pomocników) widać ją i Big Macintosha idących razem w tą samą stronę.
  • Gdy Cheerilee była nastolatką, nosiła aparat na zęby, karbowane włosy i dużo ozdób. Swoim uczniom wytłumaczyła, że taka była kiedyś moda.
  • Ma czasem inny ogon.

Zobacz także

Przypisy

  1. G3 Cheerilee
  2. Cherry Blossom

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cheerilee

  • PANNA Harshwhinny a PANI Cheerilee.

    6 wiadomości
    • <div class="quote"> 159.205.38.121 napisał(a): <div class="quote">Dainava napisał(a):<br />W zasadzi...
    • Dla mnie panna Charswiny jest za poważna i strasznie surowa. jednak tak chyba powinna się zachować organizatorka igrzysk

Więcej w Fandom

Losowa wiki