FANDOM

Cayenne (cayenne - rodzaj ostrej papryki) — jednorożec, postać epizodyczna. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Fiku-miku w butiku". Czasem nazywana jest Posh Pony, czyli szykowny kucyk. Jej imię zostało wymyślone przez fanów.

Wygląd

Cayenne jest klaczą o bladoróżowej sierści, grzywie w dwóch odcieniach czerwieni i ciemnoróżowych oczach pomalowanych błękitnym cieniem do powiek. Jej znaczkiem są dwie czerwone papryczki chili z trzema pomarańczowymi kropelkami. Kolor magicznej aury jednorożca to jasnoczerwony.

Charakter

Klacz jest dosyć wybredna i oczekuje tego, co było jej obiecane. Gdy Rarity ulepsza zamówioną przez Cayenne Sukienkę Księżniczki, ta jest bardzo niezadowolona i odmawia jej przyjęcia, ponieważ suknia ta była inna od pozostałych.

Przedstawienie w serii

Cayenne debiutuje w w odcinku "Fiku-miku w butiku", gdzie odwiedza nowy butik Rarity, by odebrać zamówioną Sukienkę Księżniczki i bardzo się cieszy, ze będzie ją mieć, ponieważ księżniczka Twilight Sparkle prezentowała ją. Ale gdy projektantka prezentuje jej suknię z dodatkowymi klejnotami, Cayenne nie chce jej przyjąć, bo chce mieć taką samą sukienkę jak księżniczka, bez żadnych ulepszeń. Rarity jest smutna z tego powodu, bo bardzo chciała odświeżyć coś w wyglądzie najpopularniejszej kreacji, lecz musi uszyć dokładnie taką samą kopię dla niezadowolonej klientki, a wersja z kamieniami szlachetnymi idzie do kosza.

Po raz kolejny kucyk pojawia się w odcinku Znaczki raz jeszcze część 1, gdzie jest na widowni i słucha wykładu o znaczkach prowadzonego przez Twilight Sparkle.

W odcinku "Dosmacz swoje życie", dostaje zaproszenie do restauracji. Na początku nie jest zainteresowana, lecz ostatecznie zjawia się na posiłku.

Gry

Cayenne jedną z postaci aplikacji MLP wydaną przez Gameloft na platformy mobilne.

Cytaty

Jak tylko zobaczyłam Księżniczkę Twilight w tej kiecce, to nie mogłam się powstrzymać! Chwila moment. Wygląda jakoś tak... inaczej.
Fiku-miku w butiku
Chcę mieć dokładnie taką samą sukienkę jak Księżniczka Twilight na pokazie, zrozumiano?
— [do Rarity] w odcinku Fiku-miku w butiku
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)