Fandom

MLPW

Butik Karuzela

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Butik Karuzela.png

Butik Karuzela (ang. nazwa Carousel Boutique ) — butik znajdujący się w Ponyville. Jest miejscem pracy i domem Rarity. Szyje ona sukienki i inne stroje dla klientów jak i dla swoich przyjaciółek. Z jednorożcem mieszka także Opal.

Powstanie

Butik Karuzela początkowo nosił nazwę "Carousel Couture"[1]. Projekt został szybko odrzucony.

Wygląd

Zewnątrz

Butik jest elegancko wystrojony. Jego główne kolory to róż, błękit, biel i żółć. Na drugim piętrze stoją manekiny kucyków. Butik posiada dwa piętra. Na samej górze znajduje się balkon.

Wewnątrz

S02E05 Rarity wchodzi do butiku.png

Rarity w pracowni

Na parterze Rarity ma pracownie. Tam projektuje ubrania dla klientów. Na piętrze natomiast Rarity ma swoje mieszkanie.

Przedstawienie w serii

S03E9 Kuchnia Rarity.png

Kuchnia Rarity

W odcinku "Siostrzany sojusz", Sweetie Belle siostra Rarity robi dla niej śniadanie w kuchni. Sweetie wchodzi również do pralni i wyjmuje bieliznę. Potem "przypadkowo" odwiedza pokój Rarity. W odcinku "Sukces spod igły" w sypialni Rarity znajduje się osobna pracownia dla prywatnych projektów, np. dla jej przyjaciółek. W drzwiach widać klapę dla kota, przez którą wskakuje też Sweetie Belle co widzimy w odcinku "Dzień Serc i Podków".

S01E19 Sapphire Shores w butiku.png

Sapphire Shores w butiku

Na wystawach widzą także suknie ślubne co widać w odcinku Dzień Serc i Podków. Co najmniej trzy gwiazdy mody odwiedziły butik Rarity. Pierwszym był Hoity Toity, który uczęszczał na pokazie mody, który początkowo Rarity zawaliła. Jednak potem wywarła na nim wyśmienite wrażenie. W butiku pojawia się także Sapphire Shores. Zainteresował ją nowy projekt Rarity zaprojektowany z klejnotów. Następną znaną gwiazdką była Photo Finish, w odcinku "W zielonym ci nie do twarzy".

Butik widoczny jest także w odcinkach: "Z kronik Znaczkowej Ligi", "Sowa mądra głowa", "Samotna imprezka", "Niezapomniany wieczór", "Powrót do harmonii", "Lekcja zerowa, "Znaczkowa ospa", "Tajemnica nadmiaru", "Bobasy Cake", "Czytaj i płacz", "Dzień Serc i Podków", "Pora na czas", "Sekrety Ponyville", "Bezsenność w Ponyville", "Spike do usług", "Tylko dla pomocników", "Sposób na zaklęcie", "Księżniczka Twilight Sparkle, "Rarity podbija Manehattan", "Proste życie", "Maud Pie", "Oklaski dla Sweetie Belle", "Skrzydlata wiedza" oraz "Inspiracja, manifestacja".

Przypisy

  1. https://twitter.com/Fyre_flye/status/312634352351711232 Twitter Lauren Faust

Więcej z Fandomu

Losowa wiki