FANDOM

Butelka złości – drugi odcinek siódmego sezonu oraz sto czterdziesty piąty odcinek ogółem.

Opis

W czasie gdy główna szóstka bohaterek jest na zajęciach o przyjaźni, Starlight Glimmer traci mapę przyjaźni należącą do Twilight Sparkle.

Streszczenie

O​dcinek zaczyna się w kuchni, gdzie Trixie próbuje zamienić sól w filiżankę, jednak jej to nie wychodzi. Klacz pyta się Starlight czemu tak się dzieje, a ona odpowiada na to mówi jej że musi ją sobie wyobrazić. Trixie znowu próbuje i udaje jej się. Rzuca się na Starlight i ją przytula. Potem zmienia wszystko w filiżanki: talerze, miski, wałki. Lukier Starlight zmienia w filiżankopudla ta jej gratuluje i mówi że zepsuła jej ciastka dla Twilight i reszty Trixie zaczyna szukać przekąsek dla klaczy gdy je znajduje daje przyjaciółce precelki. Znowu jesteśmy w zamku, Trixie chce tam ćwiczyć zaklęcie znikania Starlight tłumaczy jej że to w cale nie znika tylko się teleportuje. Starlight prosi by Trixie przeteleportowała jabłko, lecz zamiast jabłko Trixie "zniknęła" mapę przyjaźni Twilight Sparkle. Trixie i Starlight idą szukać zaginionego stołu. Najpierw idą do sklepu z biżuterią. Trix robi ekspedientce smak na tzw. orzeszki w cynamonie, lecz kasjerka mówi, że stołu nie widziała. Potem przyjaciółki idą na farmę Rodziny Apple, pytają się Babci Smith, czy pojawił się gdzieś ogromny stół. Odpowiada, że takowego nie widziała. Scena zmienia się, a my jesteśmy niedaleko Spa. Znów pojawia się kasjerka i Babcia Smith, które poszły kupić orzeszki w cynamonie u Bulka Bicepsa. Starlight Glimmer znów zdenerwowała się, Trixie zobaczyła, że jej przyjaciółka chowa coś do torby. Obie używają magii, by ciągnąć torbę. Trixie puszcza, a butelka wypada, tłucze się, a magia zamknięta w niej opętała kuce przy stoisku z orzeszkami. Trixie ucieka, lecz sprzedawca orzechów rzuca w nią stoiskiem. Trixie wraca, a Starlight wyciąga magię z kuców i naprawia zniszczone stoisko.Kasjerka przypomina Bulkowi, że musi biec do Spa. Trixie i Starlight idą do tego Spa. Tam jest mapa. Starlight Glimmer przenosi ją do salonu Twilight Sparkle.

Galeria

S07E02 Przyjaciółki rozwiązały kolejne części zagadki

Przypisy

  1. Informacja o emisji trzech pierwszych odcinków 7 sezonu w Polsce na FGE

Sezon siódmy Rada CelestiiButelka złościDzień pełen FlurryRock Solid FriendshipFluttershy Leans InForever FillyParental GlideanceHard to Say AnythingHonest AppleA Royal ProblemNot Asking For TroubleDiscordant HarmonyThe Perfect PearFame and MisfortuneTriple ThreatCampfire TalesTo Change a ChangelingDaring DoneIt Isn't the Mane Thing About YouA Health of InformationMarks and Recreation Once Upon a ZeppelinSecrets and PiesUncommon BondShadow Play, część 1Shadow Play, część 2
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film