Fandom

MLPW

Bulk Biceps

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bulk Biceps (z ang. Bulk Biceps - masywny biceps. Dawniej został nazwany przez fanów Snowflake) — pegaz, postać tła. Kulturysta i kadet Akademii Wonderbolts. Prawdopodobnie mieszka w Ponyville, gdyż jest jednym z pegazów reprezentujących tę miejscowość w odcinku "Huraganowa Fluttershy". Wystąpił też w odcinkach "Akademia Wonderbolts", "Przyjaźń uskrzydla", "Rainbow Falls" i "Igrzyska w Equestrii".

Wygląd

300px-YEA! S2E22.png

Bulk Biceps mówi "Taak!"

Bulk Biceps w przeciwieństwie do innych bohaterów w serialu jest nadzwyczaj umięśniony i posiada okrągłe czerwone oczy. Ma białą sierść oraz złotą grzywę. Jego znaczek to sztanga. Jak na dorosłego pegaza, posiada bardzo małe skrzydełka, takie jak mają pegazy w wieku przedszkolnym. Nosi także złoty kolczyk w uchu.

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N
Sezon drugi
N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N Y N N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N Y N N N N N N
Sezon czwarty
N N N N Y N N N N Y N N B N N N N N N N N N B Y B B
Sezon piąty
N N Y N N N N N B N N N N N N N N N N N N N N N N B
Sezon szósty
N N N Y N Y N B N B N N N B N N N N Y N N N N N N N

Bulk Biceps po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Huraganowa Fluttershy", gdzie brał udział w stworzeniu tornada, aby podnieść wodę do Cloudsdale.

Później pojawił się w "Akademia Wonderbolts". Widać tam, że chce zostać jednym z Wonderbolts. Był skrzydłowym Cloudchaser. W odcinku "Przyjaźń uskrzydla" pomagał Znaczkowej Lidze w przygotowaniach do występu. Okazało się, że ów siłacz boi się motyli.

Pojawia się w odcinku "Rainbow Falls", gdzie startuje w eliminacjach do Equestriańskich Igrzysk jako członek drużyny z Ponyville. Mówi tam najwięcej słów oraz mówi pełnymi zdaniami.

Kolejnym odcinkiem w jakim się pojawia są "Igrzyska w Equestrii". Bierze tam udział w zawodach, razem z Fluttershy i Rainbow Dash.

Następne wystąpienie Bulk Biceps zalicza w "Nie ma to jak w domu". Pojawia się tam jako masażysta w lokalnym spa. Spike przez przypadek zamawia u niego masaż, czego potem żałuje. W tym odcinku Bulk nie korzysta również z drzwi - po prostu przechodzi przez ściany. Aloe przyznaje, że nie cierpi gdy to robi.

W odcinku "Naznaczkowane" Znaczkowa Liga pomaga mu rozwiązać jego problem ze znaczkiem. Pojawia się również na chwilę w tle podczas "Wyścig to nie wszystko".

Ciekawostki

  • W książce nazywany jest po prostu ,,Mięśniakiem"[1].

Gry

Bulk jest jednym z bohaterów gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Galeria

Ttttttttttttttttt.png

Przypisy

  1. Brandon T. Snider, „The Elements of Harmony: the Official Guidebook”, wydawnictwo: Little, Brown and Company, Nowy Jork/Boston 2013, ISBN 978-0-316-24754-2

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bulk Biceps

Więcej z Fandomu

Losowa wiki