Fandom

MLPW

Braeburn

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Braeburn (z ang. braeburn - jedna z odmian jabłek) — ziemski kucyk, postać epizodyczna, farmer zajmujący się uprawą jabłoni. Jest krewnym Applejack i członkiem rodziny Apple. Mieszka w Appleloosie. Pojawia się w odcinkach „Impas”, „Zjazd rodziny Apple”, „Igrzyska w Equestrii” oraz w „Ścigany” .

Wygląd

Braeburn ma jasnożółtą sierść i lekko rozczochraną, żółto-pomarańczową grzywę. Ma zielone oczy. Nosi kowbojski, brązowy, skórzany kapelusz oraz brązową, skórzaną kamizelkę. Jego znaczek to czerwone jabłko.

Przedstawienie w serii

Braeburn zostaje wprowadzony do serii w odcinku "Impas", gdzie wita Applejack i jej przyjaciółki na stacji kolejowej w Appleloosie.

Siemanko. Witajcie w Appleloosie!
— Braeburn

Applejack stara się mu powiedzieć, że bizony porwały Spike'a oraz jabłonkę Bloomberg, jednak on jest tak entuzjastycznie nastawiony do ich przyjazdu, że w ogóle nie słucha co mówi do niego Applejack i domaga się aby jak najszybciej zobaczyły wszystkie atrakcje oraz uliczki miasta. Po pokazaniu przyjezdnym sadów jabłoniowych, w końcu słyszy o napadzie.

Braeburn mówi kucykom o konflikcie między bizonami, a mieszkańcami Appleloosy: jabłonie zostały posadzone na terenach bawołów i teraz te domagają się ich przeniesienia. Osadnicy wiedzą jednak, że nie mają gdzie przesadzić jabłoni, a bez nich nie będą mieli co jeść i trzeba będzie opuścić swoje nowo założone miasteczko.

Później Braeburn spotyka się z Wielkim Sercem i po zapoznaniu się ze zdaniem bizonów, jest skłonny zawrzeć z nimi kompromis, jednak Applejack nalega, by osadnicy walczyli o swoje, a Rainbow Dash - by ziemie zostały zwrócone bizonom, a drzewa przeniesione.

Braeburn widziany jest również w odcinku "Zjazd rodziny Apple ", na zjeździe rodzinnym, jednak nie miał tam żadnej roli mówionej.

W "Królestwo Twilight" jest jedną z ofiar Tireka. Po raz kolejny występuje w odcinku "Ścigany".

Pojawia się również w odcinku "Mecz koszballa" podczas rozgrywki z drużyną Ponyville w Appleloosie.

Gry

Braeburn pojawia się też w grze MLP Gameloftu.

Galeria

S01E21 Radosny okrzyk Braeburna.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki