FANDOM

Braeburn (z ang. braeburn - jedna z odmian jabłek) — ziemski kucyk, postać epizodyczna, farmer zajmujący się uprawą jabłoni. Jest krewnym Applejack i członkiem rodziny Apple. Mieszka w Appleloosie. Pojawia się w odcinkach „Impas”, „Zjazd rodziny Apple”, „Igrzyska w Equestrii” oraz w „Ścigany” .

Wygląd

Braeburn ma jasnożółtą sierść i lekko rozczochraną, żółto-pomarańczową grzywę. Ma zielone oczy. Nosi kowbojski, brązowy, skórzany kapelusz oraz brązową, skórzaną kamizelkę. Jego znaczek to czerwone jabłko.

Przedstawienie w serii

Braeburn zostaje wprowadzony do serii w odcinku "Impas", gdzie wita Applejack i jej przyjaciółki na stacji kolejowej w Appleloosie.

Siemanko. Witajcie w Appleloosie!
— Braeburn

Applejack stara się mu powiedzieć, że bizony porwały Spike'a oraz jabłonkę Bloomberg, jednak on jest tak entuzjastycznie nastawiony do ich przyjazdu, że w ogóle nie słucha co mówi do niego Applejack i domaga się aby jak najszybciej zobaczyły wszystkie atrakcje oraz uliczki miasta. Po pokazaniu przyjezdnym sadów jabłoniowych, w końcu słyszy o napadzie.

Braeburn mówi kucykom o konflikcie między bizonami, a mieszkańcami Appleloosy: jabłonie zostały posadzone na terenach bawołów i teraz te domagają się ich przeniesienia. Osadnicy wiedzą jednak, że nie mają gdzie przesadzić jabłoni, a bez nich nie będą mieli co jeść i trzeba będzie opuścić swoje nowo założone miasteczko.

Później Braeburn spotyka się z Wielkim Sercem i po zapoznaniu się ze zdaniem bizonów, jest skłonny zawrzeć z nimi kompromis, jednak Applejack nalega, by osadnicy walczyli o swoje, a Rainbow Dash - by ziemie zostały zwrócone bizonom, a drzewa przeniesione.

Braeburn widziany jest również w odcinku "Zjazd rodziny Apple ", na zjeździe rodzinnym, jednak nie miał tam żadnej roli mówionej.

W "Królestwo Twilight" jest jedną z ofiar Tireka. Po raz kolejny występuje w odcinku "Ścigany".

Pojawia się również w odcinku "Mecz koszballa" podczas rozgrywki z drużyną Ponyville w Appleloosie.

Gry

Braeburn pojawia się też w grze MLP Gameloftu.

Galeria

S01E21 Radosny okrzyk Braeburna.png

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Bon BonBill NeighBright Mac i Pear ButterCheerileeCheese SandwichCherry JubileeCoco PommelDoctor HoovesDouble DiamondFeather BangsFilthy RichFuzzy SlippersGizmoGraceGrand PearHard HatJunebugKucyki spaMane GodallNurse RedheartNurse SnowheartOctavia MelodyPan GreenhoovesPan StripesPani BurmistrzPanna HarshwhinnyPanna PeachbottomPlaid StripesPlay WriteQuibble PantsQuicksilverTorch SongSilver ShillStarstreakSpoiled RichSzeryf Srebrna GwiazdaTeddie SafariToe-TapperTree HuggerTroubleshoes ClydeWrangler
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki