FANDOM

Bracia Flim Flam — jednorożce, dwaj bracia, którzy zajmują się wytwarzaniem jabłkowego soku. Pojawiają się w odcinku "Superszybki Wyciskacz Soku 6000" oraz "Wiara czyni cuda". W tych odcinkach są również antagonistami. Flim jest znany także jako Flim Skim[1]

Wygląd

Flim i Flam mają jasnożółtą sierść, biało-czerwone grzywy i ogony, oraz zielone oczy. Noszą brązowe kapelusze z niebieskimi wstążkami, czarne muszki i białe koszule, na które nakładają kubraczki w biało-niebieskie paski. Bracia są do siebie niemal bliźniaczo podobni, jednak dają się zauważyć różnice: Flam ma wąsy, których nie posiada Flim, różnią się także grzywą. Mają inne znaczki - u Flima jest to ćwiartka czerwonego jabłka, a u Flama 3/4 jabłka.

Przedstawienie w serii

W odcinku "Superszybki Wyciskacz Soku 6000" wjeżdżają w jedną z bram Farmy Sweet Apple na maszynie do produkcji soku (Superszybka Wyciskarka Soku 6000) i wyzywają rodzinę Apple na pojedynek o to, kto zrobi najwięcej soku jabłkowego. Rodzina Apple robiła co w ich mocy, by zrobić go najwięcej, ale bracia byli górą. Okazało się jednak, że ich sok jest obrzydliwy. Stało się tak, gdyż w celu przyspieszenia produkcji nie wybierali najlepszych jabłek, tylko brali wszystkie wraz z gałęziami i kamieniami, które przypadkiem dostały się do maszyny. Po tym zdarzeniu bracia szybko uciekli z Ponyville. Występują też w odcinku "Wiara czyni cuda". Powracają w nim do Ponyville z tonikiem, który może leczyć wszelkie dolegliwości. Okazuje się on być jednak oszustwem, a bracia ponownie opuszczają Ponyville.

Alternatywna rzeczywistość

W zmienionej przez Starlight Glimmer przyszłości w odcinku "Znaczki raz jeszcze" Flim i Flam karczują las przy pomocy maszyny, a cały ekosystem jest zniszczony na rzecz fabryk.

Wizyta w Las Pegasus

Flim i Flam pojawiają się też w "Wizyta w Las Pegasus", gdzie konkurują ze sobą i bez wyraźnego powodu są skłóceni. W tym odcinku Applejack i Fluttershy przybywają do Las Pegasus za wezwaniem mapy, aby rozwiązać problem przyjaźni. Fluttershy jest pewna, iż to braciom należy pomóc, jednak Applejack jest sceptycznie nastawiona. Kiedy okazuje się, że to Gladmane skłócił Flima i Flama, postanawiają się na nim zemścić. Gdy ogier traci pracowników, bracia przejmują jego biznes.

Osobowość

Flim i Flam to jednorożce, które uważają, że w ich fachu nie mają sobie równych. Są także chciwi, proponując rodzinie Apple tylko 25% zysków przy ewentualnej współpracy, a sobie aż 75% za udostępnienie maszyny. Odcinek "Wiara czyni cuda" dowodzi, że są zwykłymi oszustami. Jednak w odcinku "Wizyta w Las Pegasus" wykorzystują swój spryt, aby dowieść, że Gladmane wykorzystuje swoich pracowników.

Gry

Są postaciami aplikacji MLP na platformy mobilne.

Przypisy

  1. Flim Skim

Zabawki

Flim (jako Flim Skim) i Flam pojawili się w 8 fali blind bagów. Flim Skim pod numerem 7, a Flam pod numerem 6

Galeria

S4E20 Bracia Flim Flam i ich magiczny eliksir

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bracia Flim Flam

  • Uzupełniające się znaczki Flima i Flama

    3 wiadomości
    • Pewnie dlatego, że są oni bliźniakami. I po co dałaś sobie sama okejkę? To nie wygląda dobrze, jak lajkuje się właśne słowa i jest to bez sensu.
    • Edielle ma rację. To pewinie temu, bo są bliźniakami. (ja mam OC która jest bliźniaczką RD, a wgl nie są do siebie podobne xD) (są na moim avku)
  • Flim i Flam nawiązaniem do Flipa i Flapa

    10 wiadomości
    • No, Imma your nightmare
    • Magdziaa napisał(a):Tajemnicza Zecora napisał(a):Oni mają tak samo na imię po angiesku jak po polsku!Jaki Szerlok ( ◉ ͜ʖ ◉) Jak...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki