Fandom

MLPW

Bracia Flim Flam

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bracia Flim Flam — jednorożce, dwaj bracia, którzy zajmują się wytwarzaniem jabłkowego soku. Pojawiają się w odcinku Superszybki Wyciskacz Soku 6000 oraz Wiara czyni cuda. W tych odcinkach są również antagonistami. Flim jest znany także jako Flim Skim[1]

Wygląd

Flim i Flam mają jasnożółtą sierść, biało-czerwone grzywy i ogony, oraz zielone oczy. Noszą brązowe kapelusze z niebieskimi wstążkami, czarne muszki i białe koszule, na które nakładają kubraczki w biało-niebieskie paski. Bracia są do siebie niemal bliźniaczo podobni, jednak dają się zauważyć różnice: Flam ma wąsy, których nie posiada Flim, różnią się także grzywą. Mają inne znaczki - u Flima jest to ćwiartka czerwonego jabłka, a u Flama 3/4 jabłka.

Przedstawienie w serii

W odcinku Superszybki Wyciskacz Soku 6000 wjeżdżają w jedną z bram Farmy Sweet Apple na maszynie do produkcji soku (Superszybka Wyciskarka Soku 6000) i wyzywają rodzinę Apple na pojedynek o to, kto zrobi najwięcej soku jabłkowego. Rodzina Apple robiła co w ich mocy, by zrobić go najwięcej, ale bracia byli górą. Okazało się jednak, że ich sok jest obrzydliwy. Stało się tak, gdyż w celu przyspieszenia produkcji nie wybierali najlepszych jabłek, tylko brali wszystkie wraz z gałęziami i kamieniami, które przypadkiem dostały się do maszyny. Po tym zdarzeniu bracia szybko uciekli z Ponyville. Występują też w odcinku Wiara czyni cuda. Powracają w nim do Ponyville z tonikiem, który może leczyć wszelkie dolegliwości. Okazuje się on być jednak oszustwem, a bracia ponownie opuszczają Ponyville.

Alternatywna rzeczywistość

W zmienionej przyszłości przez Starlight Glimmer w odcinku "Znaczki raz jeszcze" Flim i Flam przy pomocy maszyny karczują las, a cały ekosystem jest zniszczony na rzecz fabryk.

Wizyta w Las Pegasus

Flim i Flame pojawiają się też w "Wizyta w Las Pegasus", gdzie konkurują ze sobą i bez wyraźnego powodu są skłóceni. W tym odcinku Applejack i Fluttershy przybywają do Las Pegasus za wezwaniem mapy, aby rozwiązać problem przyjaźni. Fluttershy jest pewna, iż to braciom należy pomóc, jednak Applejack jest sceptycznie nastawiona. Kiedy okazuje się, że to Gladmane skłócił Flima i Flama, postanawiają się na nim zemścić. Gdy ogier traci pracowników, bracia przejmują jego biznes.

Osobowość

Flim i Flam to jednorożce, które uważają, że w ich fachu nie mają sobie równych. Są także chciwi, proponując rodzinie Apple tylko 25% zysków przy ewentualnej współpracy, a sobie aż 75% za udostępnienie maszyny. Odcinek Wiara czyni cuda dowodzi, że są zwykłymi oszustami. Jednak w odcinku "Wizyta w Las Pegasus" wykorzystują swój spryt aby dowieść, że Gladmane wykorzystuje swoich pracowników.

Gry

Są postaciami aplikacji MLP na platformy mobilne.

Przypisy

  1. Flim Skim

Zabawki

Flim (jako Flim Skim) i Flam pojawili się w 8 fali blind bagów. Flim Skim pod numerem 7, a Flam pod numerem 6

Galeria

S4E20 Bracia Flim Flam i ich magiczny eliksir.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bracia Flim Flam

Więcej w Fandom

Losowa wiki