Fandom

MLPW

Big Daddy McColt

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Big Daddy McColt (ang. big - duży, daddy - tatuś) — podstarzały ziemski kucyk, ogier, przywódca rodziny McColt. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Hooffieldowie – McColtsi".

Wygląd

Big Daddy McColt jest bardzo niskim kucykiem o jasnoniebieskiej sierści, granatowych włosach i jasnozielonych oczach. Ma gęstą brodę i wąsy, jedną brew i krótki ogon. Mimo to na głowie nie posiada włosów. Nosi zbyt długie, połatane, znoszone spodenki z fioletowymi szelkami oraz bardzo wysoki, brudny, zielonkawy kapelusz.

Charakter

Ogier jest bardzo przywiązany do swojej licznej rodziny. W sporze między McColtsami i Hooffieldami jest zaciekły i agresywny. Mimo tego, potrafi być miły, co jest widoczne po pogodzeniu się skłóconych rodzin.

Przedstawienie w serii

Big Daddy McColt występuje w odcinku "Hooffieldowie – McColtsi" gdzie dowodzi swoją rodziną McColtsów w bardzo długim sporze z Hoofieldsami, którym przewodzi Ma Hooffield. Żadna z rodzin nie pamięta o co tak naprawdę się kłócą, ale nie chcą przestać walczyć ze sobą, ponieważ każda ze stron poniosła szkody od przeciwników. Twilight Sparkle i Fluttershy zostają wysłane przez znaczkową mapę na pomoc klanom. Mimo wszelkich prób zrozumienia i załagodzenia konfliktu, klacze odnoszą porażkę, a spór zaostrza się. Ostatecznie Fluttershy opowiada historię ich rodzin. Jak to Grub Hooffield i Piles McColt chcieli założyć osadę, pokłócili się i zapoczątkowali kłótnię. Uświadamia też jak wiele szkód odniosła okoliczna przyroda i zwierzęta przez ten spór. Oba klany rozumieją teraz, że nie sensu ze sobą walczyć i niszczyć siebie oraz swoje otoczenie, więc godzą się ze sobą i współpracują w odnowieniu zniszczonego terenu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki