FANDOM

Babs Seed (z ang. bad seed - złe nasionko lub diabelskie nasienie[1]) — członkini Znaczkowej Ligi. ziemski kucyk w szkolnym wieku, pochodzi z Manehattanu, kuzynka Apple Bloom, Applejack i Big Maca. Jej debiut nastąpił w odcinku "Zgniłe jabłko" trzeciego sezonu. Mówi z Brooklyńskim akcentem. Ponownie pojawia się w odcinku "Zjazd rodziny Apple".

Wygląd

Babs Seed jest cynamonowym kucykiem z grzywą w dwóch odcieniach czerwieni; jednym ciemniejszym, podobnym do koloru wiśni, a drugim jaśniejszym. Podobnie jak Applejack, posiada trzy piegi pod okiem, a jej oczy są zielone. Posiada unikalny design. Jest trochę bardziej krępa niż inne kucyki w jej wieku. W odcinku "Rozterki Apple Bloom", dowiadujemy się, że Babs dostała swój znaczek, którym jest para nożyczek.

Przedstawienie w serii

Po przyjeździe do Ponyville odrzuciła zaproszenie do Znaczkowej Ligi i dołączyła do Diamond Tiary oraz Silver Spoon. Razem z nowymi koleżankami, od początku pobytu w mieście uprzykrzała życie członkiniom Znaczkowej Ligi. Zrozpaczone Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo obmyślały plan zemsty, jednak, gdy zaczęły wcielać swój plan w życie, dowiedziały się, że Babs do niedawna była prześladowana przez łobuzów (jak mówi o tym fragment odcinka „Zgniłe jabłko”), ponieważ nie miała jeszcze swojego znaczka. Pod wpływem tej wiadomości, klaczki zmieniły zdanie i postanowiły uratować swą dręczycielkę od kolejnego strasznego upokorzenia. Wdzięczna Babs dołączyła do Znaczkowej Ligi, zerwała sojusz z Diamond Tiarą i Silver Spoon oraz obiecała stworzenie oddziału Ligi Znaczkowej w Manehattanie. Stała się miła i przyjazna.

Podczas odcinka „Zjazd rodziny Apple” Babs, ku uciesze Apple Bloom, przybyła na zjazd rodzinny. Miała kuzynce wiele do opowiedzenia, m.in. o nowej szkole, ale Applejack zachęciła je do wzięcia udziału w wyścigu. Nie były z tego szczególnie zadowolone, ponieważ musiały przebiec kilka mil ze złączonymi kopytami. W trakcie piosenki Raise This Barn widzimy Babs Seed heblującą drewno wspólnie z Apple Bloom.

W odcinku "Rozterki Apple Bloom", Apple Bloom dostaje list od swojej kuzynki Babs. Opisuje tam ona, że dostała w końcu swój znaczek. Jest to para nożyczek. Potem klaczki zastanawiają się czemu akurat taki znaczek. Sweetie Belle tłumaczy:

No jasne! Ciągle majstrowała przy grzywach i ogonach! Może wyrośnie na jakąś super sławną stylistkę!

Możemy zatem się domyślać, że Babs zostanie fryzjerką.

Ciekawostki

  • W piosence "Raise This Barn" widzimy jak Babs ma czerwone oczy zamiast zielonych. Był to jednak zwykły błąd animatorów. Później znowu ma swój kolor oczu - zielony.
  • Babs często próbuje zdmuchnąć swą grzywkę. Widząc, że wykonuje to, gdy lecą jej na twarz, gdy chce pokazać, że zrobiła coś z minimalnym wysiłkiem, gdy się wstydzi, gdy chce się zaprezentować lub gdy chce wyrazić swoją złość, można to uznać za odruch warunkowy.
  • Babs musiała zmieniać szkołę z powodu prześladowań.
  • Babs ma siostrę.[2]
  • Jej ulubiona kuzynka to Apple Bloom.
  • W odcinku "Rozterki Apple Bloom" dowiadujemy się, że dostała znaczek w kształcie pary nożyczek, co odzwierciedla jej fryzjerskie zapędy.

Gry

Babs jest bohaterką gry MLP na platformy mobilne.

Galeria

Gdhg

Zobacz również

Przypisy

  1. Oznacza osobę mającą zły wpływ na innych lub też wroga
  2. Pod koniec odcinka "Zgniłe jabłko", na dworcu Babs o niej wspomina. "Tak. I obiecuję, że pogadam z moją siostrą o tych łobuzach w szkole."
Apple Bloom - do szablonu Babs Seed - do szablonu Scootaloo - do szablonu Sweetie Belle - do szablonu Gabby - do szablonu
Apple BloomBabs Seed Scootaloo Sweetie Belle Gabby
Resztę postaci zobaczysz tu: Galeria bohaterów
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Babs Seed

Więcej z Fandomu

Losowa wiki