Fandom

MLPW

Aura rogu

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
S04E03 Twilight i dziennik.png

Aura rogu — znana również jako "kolor magii" u jednorożców oraz alikornów. Aura ukazuje się, gdy jednorożec lub alikorn korzysta z magii. Zazwyczaj jest ona przedstawiana jako "falujące światełko" wokoło rogu.

Kolory aury

Istnieją dwie główne zasady dotyczące koloru aury. Pierwsza odnosi się do koloru znaczka, sprawdza się u kucyków takich jak Twilight Sparkle, Rarity bądź Księżniczka Cadance. Druga zasada nawiązuje do koloru oczu, przykładami posiadaczy aury w tym kolorze jest Sweetie Belle, Lyra Heartstrings lub bracia Flim i Flam. Są jednak wyjątki od obu reguł, np. Księżniczka Luna ma morskie oczy i biały znaczek na czarnej łacie, jednak aura jest w kolorze grzywy.

Kolor zaklęć

Kolor aury ma także znaczenie, jeżeli chodzi o kolory niektórych zaklęć. Czasami promień wystrzeliwany z rogu jest kolorowy (Na przykład zaklęcie, którym posługiwała się Nightmare Moon, by zniszczyć Celestię - "Księżniczka Twilight Sparkle"), a czasami to obecnie czarowany przedmiot lub obszar się świeci w odpowiednim kolorze (Na przykład Zaklęcie ożywiania - "Pożegnanie Zimy"). W niektórych wypadkach kolor zaklęcia jest niezmienny (Na przykład zaklęcie pozwalające na latanie kucykom ziemskim i jednorożcom - "Ponaddźwiękowe Bum").

Nietypowe aury

  • Aura rogu Królowej Chrysalis i Thoraxa nie "faluje", jest prosta jak od linijki a podczas używania magii pulsuje.
  • Aura rogu Króla Sombry jest niecodzienna i posiada kilka kolorów. Może być to symbolem Czarnej Magii.
  • Twilight Sparkle i Księżniczka Celestia, tak jak Król Sombra, umieją posługiwać się Czarną Magią.
  • Amulet Alikorna zmienia aurę rogu na czerwoną.
  • W odcinku "Inspiracja, manifestacja" zobaczyliśmy nietypową aurę na rogu Rarity, która była skutkiem wypowiedzianego zaklęcia. Miała ona jednolity zielony kolor. Różniła się ona tym, że nie była dość przezroczysta jak normalna aura i bardziej falowana.
  • Flurry Heart posiada żółtą aurę rogu mimo, iż jej oczy są w kolorze jasnego opalu, a jej grzywa ma jasnowiśniową barwę, która przechodzi w szarawy fioletowy. Póki co nie znamy znaczka Flurry więc jest możliwe, że to właśnie jej znaczek będzie zawierał kolor żółty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki