Fandom

MLPW

Apple Rose

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Apple Rose (z ang. apple - jabłko, rose - róża) — ziemski kucyk, ulubiona kuzynka Babci Smith. Pierwszy raz pojawia się w odcinku "Zjazd rodziny Apple". Jest postacią epizodyczną.

Wygląd

Apple Rose ma bladą, brzoskwiniową sierść oraz jasnoróżową, posiwiałą już grzywę i ogon, które przyozdabia zielonymi kokardkami. Ma również jasnoróżowe oczy, na które zakłada okulary w złotych oprawkach. Na szyi nosi koronkowy kołnierzyk. Jej znaczek to czerwone jabłko z różowymi różami po bokach.

Kiedy Apple Rose była młoda, jej grzywa miała ciemno różową barwę, zaś na szyi zamiast kołnierzyka, klacz nosiła zawiązaną zieloną wstążkę z jabłuszkiem.

Przedstawienie w serii

Apple Rose została wprowadzona do serii w odcinku "Zjazd rodziny Apple". Babcia Smith opowiadała Applejack i Apple Bloom o tradycjach związanych ze zjazdami rodziny Apple. Powiedziała, że Apple Rose jest jej ulubioną kuzynką i że to z nią była zawsze w parze, w czasie wyścigu na siedem nóg.

Apple Rose przyjeżdża na tytułowy zlot, gdzie przez większość czasu przebywa w towarzystwie Babci Smith i cioci Applesauce. Okazuje się, że jest zabawnym i rozrywkowym kucykiem, oraz że razem z Babcią lubi płatać ciotce psikusy.

Galeria

S03E09 0053.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki