FANDOM

Angel Wings (z ang. Anielskie Skrzydła) — pegaz, członkini akademii Wonderbolts. Pojawia się w odcinku "Szkoła mistrzów".

Geneza

Postać Angel Wings została wykreowana przez Alexis "Lexi" Heule, cierpiącą na mieszaną chorobę tkanki łącznej i wrodzoną wadę serca, podopieczną fundacji "Make a Wish". Lexi zaprojektowała własną postać przy pomocy aplikacji Pony-Creator, pierwotnie (listopad 2015) nadając jej imię "Angel Heart". Dzięki współpracy pomiędzy fundacją i DHX Media, autorka projektu dostała możliwość użyczenia głosu swojej bohaterce w oryginalnym dubbingu[1].

Wygląd

Angel Wings ma szaro-kremową sierść, jasnobrązową grzywę z jasnoczerwonymi pasmami, niebieskie oczy i skrzydlate serce jako znaczek. Nosi jasnoczerwoną kokardę na głowie i dwie różowe bransoletki na lewej przedniej nodze. Nieznacznie różni się wyglądem od pierwowzoru (w oryginalnej wersji kokarda noszona przez bohaterkę była biała)[2].

Przedstawienie w serii

Postać pojawia się w dwudziestym czwartym odcinku szóstego sezonu pt. "Szkoła mistrzów". Jest jedną z siedmiu nowych rekrutów Akademii Wonderbolts. Widać ją stojącą w rzędzie z innymi pegazami, podczas gdy Spitfire wygłasza swój monolog. Jest zaniepokojona sugestią mówiącą o odpadaniu skrzydeł, a następnie wpada w szok widząc Rainbow Dash i Twilight Sparkle. Gdy inni rekruci startują w powietrze, podchodzi do bohaterek i mówi, że "są one jej ulubionymi kucykami w Equestrii". Następnie widzimy ją siedzącą w klasie, podczas wykładu Twilight oraz na niebie rozbijającą chmurę. Widać ją także podczas jazdy na Kręcidle. Po obejrzeniu powietrznych akrobacji Sky Stingera i Vapor Trail oznajmia im, że to oni są od teraz jej ulubionymi kucykami w Equestrii.

Cytaty

Ona chyba tak mówi, żeby zrobić wrażenie... Przecież skrzydła nie mogą odpaść, prawda?
— "Szkoła mistrzów"
Czy to Rainbow Dash była tym kucykiem, któremu skrzydła odpadły? Jak myślicie?
— "Szkoła mistrzów"
Chciałam wam powiedzieć, że wy dwie jesteście moimi ulubionymi kucykami.
[do Twilight Sparkle i Rainbow Dash] "Szkoła mistrzów"
Chciałam wam powiedzieć, że jesteście moimi nowymi ulubionymi kucykami w Equestrii.
[do Sky Stingera i Vapor Trail] "Szkoła mistrzów"

Ciekawostki

  • Angel Wings to drugi kucyk zaprojektowany, a następnie za sprawą fundacji "Make a Wish" zdubbingowany przez fana serialu. Pierwszym z nich był Stellar Eclipse.

Galeria

S06E24 Angel Wings i jej ulubione kucyki

Przypisy

  1. Ponyville Ciderfest Adds Angel Wings to Guest of Honor List
  2. Oryginalny wygląd postaci.
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)