Fandom

MLPW

Angel

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Angel lub Królik Angel (z ang. angel - anioł) — to śnieżnobiały króliczek należący do Fluttershy. Angel jest uparty, rozpuszczony, czasem wręcz bezczelny, brutalny i chamski, ale to właśnie jemu udaje się trzymać swoją właścicielkę w ryzach. Angel wyglądem przypomina królika generacji pierwszej, który należał do skrzata - Pana Moochick'a.

Wygląd

Angel to biały królik z puszystym ogonkiem i wąsami o tym samym kolorze. Ma czarne oczy i mały, różowy nos.

Przedstawienie w serii

Images 7.jpg

Angel, który daje bilet Fluttershy

Angel pierwszy raz pojawia się w odcinku "Biletomistrzyni", gdzie zabiera Spike'owi bilet na Wielką Galę Grand Galopu i wręcza go Fluttershy. Kiedy Fluttershy jest zbyt nieśmiała, by wyjaśnić dlaczego chciałaby uczestniczyć w Gali, Angel nerwowo tupie swoją nogą, aby trochę pośpieszyć swoją właścicielkę. Później pojawia się w bibliotece Twilight, gdzie robi dla niej sałatkę, w czasie gdy Fluttershy robi na półkach porządki, aby przekonać Twilight do przekazania jej swojego dodatkowego biletu. Fluttershy próbuje wyjaśnić Twilight, że sprząta jej bibliotekę, ponieważ się przyjaźnią, ale Angel przypomina jej ich prawdziwe intencje.
AngeltheRabbitID.jpg

Angel zajadający marchew.

W odcinku "Wyjście smoka" widzimy jak Angel szczęśliwie zajada się marchewką, ale kiedy Fluttershy mówi mu, aby nie jadł za szybko, on w formie protestu przestaje jeść w ogóle. Chwilę potem pokazuje Fluttershy czarne chmury zbierające się nad Ponyville. Później, kiedy przyjaciółki wyruszają na wyprawę, a Spike obiecuje, że zaopiekuje się zwierzętami Fluttershy, Angel wskakuje mu na głowę i wściekle tupie, co powoduje, że reszta zwierząt ucieka. Pod koniec odcinka Spike trzyma wierzgającego królika za łapkę, ale puszcza go na podłogę, aby móc napisać list do Księżniczki Celestii.

Na początku "Ptaszek na uwięzi" Angel przypomina Fluttershy o obiedzie z Księżniczką Celestią.
S01E22 Angel z zegarkiem.png
Cała scena wydaje się odniesieniem do Białego Królika z Alicji w Krainie Czarów. Angel posiada nawet kieszonkowy zegarek, którym przypomina swojej właścicielce o upływającym czasie. Następnie, Fluttershy cytuje Alicję mówiąc: "Spóźnię się na bardzo ważne spotkanie". Potem Fluttershy wielokrotnie dziękuje swojemu pupilowi za przypomnienie jej o obiedzie. Wychodząc z domu zaraz do niego wraca, aby jeszcze raz mu podziękować, co skłania Angela do zamknięcia jej przed nosem drzwi.

W odcinku "Powrót do harmonii, część 2", Angel jest jednym z królików, którym Discord wydłuża nogi. Po tym jak horda długonogich królików przebiega nad Twilight Sparkle, odmieniona Fluttershy, mówi mu, że jest z niego bardzo dumna.

W "Konkurs pupili" Angel i Fluttershy biorą udział w cotygodniowych
S02E07 Sowoaligakrólik.png
spotkaniach przyjaciół "Dzień Zabawy z Pupilem".

W "Bobasy Cake" razem z Fluttershy wybiera się na piknik, w chwili, gdy Państwo Cake proszą ją o opiekę nad dziećmi.

W "Lekcja stanowczości", Angel wydaje się mieć bardziej zepsutą osobowość. Okazuje się bardzo wybredny, każąc Fluttershy zrobić sałatkę dokładnie jak na obrazku w książce, a odrzucając surówkę z marchwi. Gdy Fluttershy zrobiła mu to co prosił, Angel wciąż nie chciał zjeść zrobionej sałatki, ponieważ nie miała na szczycie wisienki i wyrzucił ją za drzwi.
830px-Angel mad S02E19.png
Pod koniec odcinka nowa - asertywna Fluttershy doszła do wniosku, że nie da się wykorzystywać. Wykorzystała na Angelu swoje "Spojrzenie", co sprawiło, że królik się uspokoił i niechętnie włożył do pyszczka plasterek ogórka. Zadowolony smakiem nowej potrawy, rzucił się na miskę i szybko pożarł jej zawartość.

W "Huraganowa Fluttershy" okazuje dużo sympatyczniejszą postawę wobec swojej właścicielki. W tym samym odcinku pociesza ją po tym jak uciekła z treningu pegazów oraz, jako jej osobisty trener, urządza jej domowy trening.

W "Sekrety Ponyville", Angel gniewnie odmawia Znaczkowej Lidze rozmowy z Fluttershy, po tym jak swoimi plotkami doprowadziły ją do płaczu, ale zmienia zdanie, kiedy widzi ich artykuł z przeprosinami.

W odcinku "Tylko dla pomocników" Angel nie chce zostać w Ponyville pod opieką Spike'a i za wszelką cenę pragnie dołączyć do Fluttershy w Kryształowym Imperium, co świadczy o jego ogromnym przywiązaniu do właścicielki i niechęci do smoka. Jednocześnie, królik sprawia duże kłopoty smoczemu opiekunowi i celowo robi mu na złość. Ostatecznie jednak, widząc smutek i skruchę smoka, Angel przestaje mu dokuczać i przynosi smokowi klejnot, aby ten mógł zaspokoić głód.

Ciekawostki

  • Pokazano go jako antagonistę w grze Canterlot Siege 2.

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N Y N N N Y N N N N N Y N N N Y N N N N Y N N N N
Sezon drugi
Y Y N N N N Y N N N N N N N N N N N Y N N Y Y N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N Y N Y N N N N Y Y B Y
Sezon czwarty
N N Y N N N N N N Y N N N Y N Y N Y N N Y N N N N N
Sezon piąty
N N Y N N N N N N N B N Y N N N N N N N Y N Y N N N
Sezon szósty
B N N N N Y N N N N Y N N N Y N N N N N B N N N N N

Galeria

AngelGallery.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki