Fandom

MLPW

Amulet Alikorna

1206stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Alicorn Amulet.png

Amulet Alikorna (ang. Alicorn Amulet) — potężny amulet, naszyjnik kupiony przez Trixie w odcinku "Pojedynek na czary" w celu zemsty na Twilight Sparkle za upokorzenie w odcinku "Chwalipięta".

Przedstawienie w serii

Trixie looking at a young snips and old snails.png

Trixie używająca zaklęcia wieku, za pomocą amuletu.

Amulet Alikorna pojawia się w odcinku "Pojedynek na czary". Zostaje kupiony przez Trixie w deszczowy dzień. Choć ma bardzo wysoką cenę, a nawet sprzedawca ostrzega czarodziejkę, że jest niebezpieczny, jednorożec i tak zakłada naszyjnik. Kiedy Trixie dociera do Ponyville, przypomina Twilight Sparkle, jak kiedyś tamta ją upokorzyła, przez co niebieski jednorożec stał się pośmiewiskiem i był zmuszony pracować na farmie kamieni. Później za pomocą amuletu używa skomplikowanych czarów wieku i "połączenia", po czym ostatecznie wygrywa. Twilight zostaje wygnana i zaczyna pobierać nauki u zebry Zecory. W tym czasie amulet przejmuje władzę nad iluzjonistką, niszcząc jej duszę od środka, przez co Trixie traktuje wszystkie kucyki w sposób okrutny. Niespodziewanie w Ponyville pojawia się Twilight, która wyzywa Trixie na ponowny pojedynek. Sparkle wygrywa, po czym zachwala swój nowy, silniejszy "amulet". Trixie jest zazdrosna o niego, więc zabiera go Twilight i jednocześnie zdejmuje z szyi amulet Alikorna. Wtedy Rainbow Dash wyrywa iluzjonistce ów amulet i podaje Zecorze, która chowa go do skrzyneczki.

Siła

Trixie 'I thought I told you to dance!' S3E05.png

Wynik działania Amuletu na Trixie.

Siła amuletu jest nieograniczona. Mimo wszystko truje umysł właściciela i nie pozwala samodzielnie myśleć. Dlatego też jest w posiadaniu Zecory, gdzie może być całkowicie bezpieczny.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Amulet Alikorna

  • klejnoty i amulet

    4 wiadomości
  • Nieograniczona moc?

    26 wiadomości
    • Nie no, to tylko moje domysły. Nie musicie się zaraz tak denerwować. A wy macie jakieś inne pomysły?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki