Fandom

MLPW

Ahuizotl

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ahuizotl — jest to postać, która po raz pierwszy występuje w książce o Dzielnej Do w odcinku "Czytaj i płacz". W "Samodzielna Dzielna Do" pojawia się naprawdę i jest głównym antagonistą w tym odcinku.

Wygląd

Ahuizotl ma wydłużoną głowę jak pies, z wyjątkiem oczu, które są umieszczone na końcu jego pyska. Porusza się na czterech łapach. Ma tylne nogi jak u psa i przednie łapy jak u małpy. Posiada również małpi ogon z ręką na końcu. Jego sierść jest niebieska, zaś jaśniejsza jest na brzuchu. Ahuizotl nosi złote ozdoby, takie jak naszyjnik, kolczyk na uchu i trzy bransolety na rękach i na ogonie.

Wystąpienia

Czytaj i płacz

Ahuizotl pojawia się jako literacki antagonista w książce o Dzielnej Do, w którym bierze od bohaterki szafirową figurkę, po czym przyzywa tygrysa, panterę, geparda, rysia i kotka domowego by ją związały. Następnie więzi pegaza w ołtarzu z zamiarem pogrzebania jej żywcem, lecz nie udaje mu się to, gdyż Dzielna Do wydostaje się. Potem antagonista chce nacieszyć się zwycięstwem zarówno ze zdobycia szafirowej figurki jak i z unicestwienia Dzielnej Do, lecz ona zabiera mu przedmiot i ten ze wściekłości ryczy: "Bądź przeklęta po wsze czasy!".

Samodzielna Dzielna Do

Ahuizotl pojawia się ponownie, lecz tym razem jako prawdziwe stworzenie z Equestrii, podczas sceny, w której Dr. Caballeron chce sprzedać złoty pierścień przeznaczenia Dzielnej Do, która była pod przykrywką. Ahuizotl ze wściekłości pędzi by domagać się pierścienia. Podczas gdy Caballeron i jego sługi uciekają, Dzielna Do zabiera od niego pierścień. Ten przyzywa swoje koty, by ją zgładziły. Chciał użyć Rainbow Dash, która próbowała pomóc Dzielnej Do jako przynęty i w ten sposób obezwładnił bohaterkę i zabrał ją do Fortecy Talicon.

Nastepnie Ahuizotl zamyka Dzielną Do w komnacie ze zbiornikiem, w któym pełno jest piranii. Z pomocą ostatniego pierścienia chce przeprowadzić rytułał, lecz jego plan został udaremniony przez Dzielną Do oraz główną szóstkę (głównie Rainbow Dash). Forteca Talicon zaczęła się rozsypać poprzez zdjęcie wszystkich pierścieni. Wtedy Ahuizotl wychodzi z gruzów i znów krzyczy, że przysięga zemstę na Dzielnej Do.

Galeria

S04E04 Ahuizotl i jego kotki.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ahuizotl

Więcej w Fandom

Losowa wiki