Fandom

MLPW

Ahuizotl

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ahuizotl — jest to postać, która po raz pierwszy występuje w książce o Dzielnej Do w odcinku "Czytaj i płacz". W "Samodzielna Dzielna Do" pojawia się naprawdę i jest głównym antagonistą w tym odcinku.

Wygląd

Ahuizotl ma wydłużoną głowę jak pies, z wyjątkiem oczu, które są umieszczone na końcu jego pyska. Porusza się na czterech łapach. Ma tylne nogi jak u psa i przednie łapy jak u małpy. Posiada również małpi ogon z ręką na końcu. Jego sierść jest niebieska, zaś jaśniejsza jest na brzuchu. Ahuizotl nosi złote ozdoby, takie jak naszyjnik, kolczyk na uchu i trzy bransolety na rękach i na ogonie.

Wystąpienia

Czytaj i płacz

Ahuizotl pojawia się jako literacki antagonista w książce o Dzielnej Do, w którym bierze od Dzielnej Do szafirową figurkę, po czym przyzywa tygrysa, panterę, geparda, rysia i kotka domowego by ją związały. Następnie więzi pegaza w ołtarzu z zamiarem pogrzebania jej żywcem, lecz nie udaje mu się to, gdyż Dzielna Do wydostaje się. Antagonista chce potem nacieszyć się zwycięstwem z zarówno zdobycia szafirowej figurki jak i unicestwienia Dzielnej Do, lecz ona zabiera mu przedmiot i ten ze wściekłości ryczy: "Bądź przeklęta po wsze czasy!"

Samodzielna Dzielna Do

Ahuizotl pojawia się ponownie lecz tym razem jako prawdziwe stworzenie z Equestrii, podczas sceny, w której Dr. Caballeron chce sprzedać złoty pierścień przeznaczenia Dzielnej Do, która była pod przykrywką. Ahuizotl ze wściekłości pędzi by domagać się pierścienia. Podczas gdy Caballeron i jego sługi uciekają to Dzielna Do zabiera od niego pierścień. Ten przyzywa swoje koty, by ją zgładziły. Chciał użyć Rainbow Dash, która chciała pomóc Dzielnej Do jako przynęty i w ten sposób obezwładnił Dzielną Do i zabrał do Fortecy Talicon.

Nastepnie Ahuizotl zamyka Dzielną Do w komnacie ze zbiornikiem, w któym pełno jest piranii. Z pomocą ostatniego pierścienia chce przeprowadzić rytułał, lecz jego plan został udaremniony przez Dzielną Do oraz główną szóstkę (głównie Rainbow Dash). Forteca Talicon zaczęła się rozsypać poprzez zdjęcie wszystkich pierścieni. Wychodzi z gruzów i znów krzyczy, że przysięgnie zemstę na Dzielnej Do.

Galeria

S04E04 Ahuizotl i jego kotki.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ahuizotl

Więcej w Fandom

Losowa wiki