FANDOM

Dzień pełen Flurry – trzeci odcinek siódmego sezonu oraz sto czterdziesty szósty odcinek ogółem.

Streszczenie

Nurse Redheart bardzo dziękuje Twilight, za chęć odwiedzin dzieci w szpitalu. Księżniczka mówi, że nie ma za co dziękować i odprowadza pielęgniarkę do drzwi. Kilka chwil później księżniczka Cadance i Shining Armor pukają do jej drzwi i proszą o opiekę nad Flurry. Spike mówi do Twilight, że nie powinna tego robić, lecz klacz i tak postanowiła, że się nią zaopiekuje. Chwilę bawi się z bratanicą, potem idą razem do sklepu po zabawki dla chorych źrebaków w szpitalu, ale młoda klaczka się nudzi. Jej ciocia robi tzw. wyścig wózków co pozwala szybko zebrać zabawki i zabawić Flurry. Kiedy stoi przy kasie, młody alicorn rusza wózkiem i wjeżdża prosto w piramidkę z zabawek, którą Twilight układa dwa razy od nowa. Potem trio idzie do Cheerilee po książki dla źrebaków. Flurry w międzyczasie, gdy klacze rozmawiają, rysuje po tablicy. Fioletowa klacz się denerwuje i zmazuje wszystkie rysunki. Wtedy widzimy Shining Armora i Cadance oglądających wystawę sztuki autorstwa starego przyjaciela Shininga, Spearheada. Twilight pędzi do cukierni po słodkie babeczki dla chorych. Flurry z pomocą bliźniaków Cake robi bałagan. Potem w szpitalu mała robi go znów gdy gubi swoją ukochaną zabawkę i przestraszona próbuje ją znaleźć. Twilight gani bratanicę, ale potem przeprasza ją za to, że nie poświęciła jej należytej uwagi. Potem bawią się razem w zamku. Kiedy Shining Armor i Księżniczka Cadance dowiadują się o wszystkich wydarzeniach, są bardzo zdziwieni, lecz zapraszają Twilight na wtorkowy obiad.

Galeria

S07E03 Spearhead przytula Shining Armora i Cadance

Przypisy

  1. Informacja o emisji trzech pierwszych odcinków 7 sezonu w Polsce na FGE

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film