Fandom

MLPW

Żar Lord Smoków

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Żar Lord Smoków (w org. Torch) — potężny smok, postać epizodyczna, władca Smokolandii i całej smoczej rasy. Zadebiutował w odcinku "Turniej Ognia".

Wygląd

Żar jest największym dotychczas pokazanym smokiem w serialu. Jego łuski mają szarawy odcień, dodatkowo w wielu miejscach ma plamy w kształcie rombów. Na piersi i ramionach nosi kolczugę. Z głowy wyrastają mu wielkie rogi, które z żółtego przechodzą w pomarańcz w końcu do odcieni brązu. Na lewym rogu nosi złotą bransoletę. Oprócz tego jego górne zęby wystają ze szczęki. Na głowie nosi koronę z kryształów. Błona jego skrzydeł, podobnie jak końcówka ogona, ma pomarańczową barwę.  Koniec ogona ma kształt figury pik. Oczy są brązowego koloru.

Charakter

Żar, podobnie jak większość smoków jest arogancki, samolubny i pewny siebie. Uważa się za świetnego wodza. Wymaga od innych smoków posłuszeństwa. Uważa, że tylko duże i silne smoki są godne władzy. Swoje zdanie zmienia pod koniec odcinka, gdy księżniczka Ember przynosi mu berło.

Przedstawienie w serii

S06E05 Torch trzyma berło.png

"Kto zdobędzie berło zostanie nowym Władcą smoków!"

Żar zadebiutował w odcinku "Turniej Ognia", podczas którego wzywa smoki do wstawienia się w Smokolandii. W trakcie zebrania oznajmia, że nadszedł czas, by jego rządy dobiegły końca. Informuje zgromadzone smoki, że ten, który zdobędzie berło zostanie nowym władcą smoków, po czym rzuca je do jaskini a na drodze do niej zostawił mnóstwo pułapek. Według niego tylko smoki, z jego determinacją, siłą i zaciekłością będą w stanie podołać wyzwaniu. Gdy zauważa, że Spike się wycofuje wścieka się i pyta przyjaciela kucyków dokąd się wybiera. Początkowo nie ma zamiaru pozwolić odejść małemu smokowi, jednak po namowie księżniczki Ember zgadza się, by Spike wrócił do siebie. Resztę smoków chce widzieć później na klifie. Gdy widzi, że jego córka, Ember, chce wziąć udział w rywalizacji, kategorycznie jej tego zabrania, argumentując swą decyzję tym, że próba została stworzona dla dużych silnych smoków, gdyż tylko takie są godne tytułu Władcy.

S06E05 Rozpoczęcie turnieju.png

Żar rozpoczyna turniej

Podczas zebrania smoków na klifie jest zdziwiony widząc Spike'a. Po wysłuchaniu jego odpowiedzi pozwala mu wziąć udział w zawodach, gdyż każdy smok ma do tego prawo, jednak robi to na własną odpowiedzialność. Chwilę później zionie ogniem, dając smokom sygnał do rozpoczęcia rywalizacji. Następnie widzimy go czekającego i znudzonego na swoim tronie. Gdy widzi powracające smoki podnosi się dumnie. Gdy okazuje się, że to jego córka wygrała początkowo nie wierzy i wkurza się na Ember, bo ta złamała jego zakaz. Słucha obrony smoczej księżniczki i przyznaje, że mylił się, sądząc, że tylko duże i silne smoki są godne tytułu Władcy. Stwierdza też, że Ember będzie znakomitą władczynią. Chwilę później do jego nosa przytula się Garble. Żar pyta się nastolatka, co on wyprawia, lecz ten nie może mu odpowiedzieć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki